ONLINE COMMUNICATIE BEHEER

HET TOERISTISCH SEIZOEN STAAT VOOR DE DEUR… ! GEEN TIJD OM JE FACEBOOKPAGINA WEKELIJKS BIJ TE WERKEN OF JE NIEUWSBRIEF TE VERSTUREN, GEEN NOOD, WIJ DOEN HET GRAAG VOOR U!


Als eigenaar van een hotel of b&b ben je tijdens het seizoen voornamelijk bezig met je gasten en het veldwerk dat daar bij te pas komt. En dat is op zich al een serieuze klus. Maar je moet als ondernemer vooruit denken, denken aan de periode(s) dat het misschien iets rustiger zal zijn. Daarop moet je je communicatiestrategie instellen. Het bedenken van goede teksten en een pakkende titel, het zoeken naar gepaste foto’s, het opmaken van een mooi design dat je (potentiële) gasten aanspreekt hoort hierbij. Alleen moet je hiervoor tijd, kennis en de nodige goesting hebben. Want ja, hoe ging dat ook al weer die nieuwsbrief versturen?

 

ONLINE COMMUNICATIE VIA SOCIALE MEDIA EN NIEUWSBRIEVEN… DE AANHOUDER WINT!


Dankzij een online communicatiestrategie kan u een rode draad creëren doorheen uw online communicatie zodat u een eenduidige boodschap naar uw doelgroep kunt overbrengen via verschillende kanalen. Door uw boodschap via meerdere kanalen te verspreiden en regelmatig te herhalen , kan u deze versterken!

Heel wat mensen zoeken eerst online informatie op als ze een reis willen plannen. Niet of onvoldoende online aanwezig zijn zorgt voor gemiste kansen! Zorg dus voor een goede online zichtbaarheid.

 

Waarmee kunnen wij u helpen? Wij ontwikkelen een professionele nieuwsbrief en houden uw content up to date via verschillende kanalen. Bekijk hieronder de mogelijkheden : 


Interesse? Neem contact op
Kristel Peeters
T. 0032 (0) 16 22 00 87
Mail

Website in Dutch

Website in Dutch

A WEBSITE IN DUTCH WITH DOMAIN .BE OR .NL HELPS YOU SCORE MUCH HIGHER IN SEARCH ENGINES.


One budgetfriendly solution is a target based smaller website including domainname aimed at activity and region (for ex. fietsvakantievogezen.bemotorrijdenzwitserland.nl). This way you are bound to be found more effectively by anticipating to the search behavior of your guest: activity and region.

A WEBSITE IN DUTCH WITH FOCUS ON ACTIVITY


Your website is a showcase of your house. This suggests that only a small part of your website has a focus on the activities your guests are looking for.  A high ranking with a domainname relating to your accommodation (for ex. hotelpost.at) on the internet is not easy. It requires time and money to optimise your website to score high. Furthermore the booking engines are bound to pop up in the searches of your potential guests.

We select a well fitted domainname in Dutch, develop the website and keep your content up to date in Dutch.

‘TOTAL CARE’ PACKAGE: TAILOR MADE OFFER FOR HOTELS & BNB’S.


How to reach more customers in Belgium and Holland? How to receive more direct bookings?  Click here for info

Interested? Do not hesitate to contact us!
Kristel Peeters
T. 0032 (0) 16 22 00 87
Mail

Translations & copywriting

Translations & copywriting

DUTCH TRANSLATIONS & COPYWRITING


Not only being a native speaker is important to translate for tourism businesses, having relevant experience in this domain is as important. The combination makes that we have a greater feel for subtle nuance and stylistic differences. 

NL Translation Pricing :  € 0,20/word including quality control by second party
Minimum : € 50,-

NL Copywriting Pricing:
Minimum : € 100,-

Time per page* Cost per line**
(Re)writing Copywriting & content writing 1 – 2 hours € 2,25 – 4,50
Copy-translating Translation & rewriting € 2,00
Proofreading Reading of a proof in Dutch € 0,12


* estimated incl. quality control

** 1 line = 60 characters, incl. word spacing

Newsletter Design Setup

Newsletter Design Setup

DESIGN AND/OR SETUP PROFESSIONAL NEWSLETTERS


An important communicationtool within Online Marketing is e-mail marketing, in other words sending a NEWSLETTER. You have different ways to create a professional newsletter, we use MAILCHIMP and SENDINBLUE, but there are more.

Why Mailchimp or Sendinblue? you can make simple connections with your website and automate a number of things.

Here are two important things that we should keep in mind when drafting and sending a newsletter:

Content : Make sure at all times that what you are telling is or can be interesting for the reader. Make the subject personal and provide a solution for a specific problem. Eg. 3 tips to send a better newsletter is better than “How to send a newsletter”.

Frequency : That is always a difficult … Does this have to be done once a week or once a month? This often depends on the target group. We still recommend to send a targeted newsletter once a month. But again: with relevant content.

 

Set up an account
Layout of a template in your house style
Perform list configuration (personalization)
Import addresses
Set up and unsubscribe procedures
Price: € 150

 Excl. cost for use of Mailchimp or Sendinblue