Slechte beoordelingen hebben een enorme impact op uw rendement, ook al zet u zich 120% in !
Minder goede reviews ontstaan in de meeste gevallen simpelweg door miscommunicatie! En dat begint al vóór de aankomst van uw gasten. Een digitale welkomgids met duidelijke praktische info is dé oplossing. Tenzij u natuurlijk een grote fan bent van tijdrovende emails, repetitieve vragen beantwoorden, verouderde papieren gidsen steeds opnieuw vervangen en beoordelingen waar u niet echt blij van wordt.
Waarom een digitale welkomgids voor uw gasten?
Deze gids dient niet ter vervanging van uw website maar informeert uw gasten over allerlei praktische zaken in en rond uw logies, nog voor ze bij u toekomen!
U verhoogt uw
professionaliteit
Wordt u keer op keer overspoeld met dezelfde vragen en zorgen van uw gasten? Bespaar tijd door gasten te verwijzen naar een efficiënte interactieve welkomgids.
Uw gasten voelen zich welkom
Geef uw gasten de mogelijkheid om hun verblijf goed te plannen. Kies voor een gebruiksvriendelijke gids die al hun vragen ook vooraf beantwoordt.
U krijgt mooie beoordelingen
We ondersteunen u graag bij het optimaliseren van uw gastvrije service. Slechte beoordelingen hebben een enorme impact op uw rendement, ook al zet u zich 120% in !
Waar zit het rendement?
Betere beoordelingen leiden tot meer boekingen en minder herhalingsvragen betekent meer tijd om uw bedrijf te runnen.

Betere reviews zorgen voor meer directe boekingen
Een digitale welkomgids voor uw gasten betekent toch beschikbaar zijn wanneer u dat zelf niet bent. Stel eenvoudige checklists op die gasten altijd kunnen raadplegen, voor en tijdens hun verblijf.
Dankzij een professionele aanpak heeft u meer tijd om uw bedrijf te runnen
Verouderde informatie, gescheurde pagina’s in gekreukte boekjes, drukwerk dat niet up to date is… Met deze digitale welkomgids maakt u hier een einde aan! Wij leveren tevens een QR code in uw huisstijl, u kan deze gebruiken voor uw drukwerk, stickers, mailings, inlijsten… Deze welkomgids is niet alleen geschikt voor smartphone maar ook voor desktop, laptop, tablet en kan eveneens offline gebruikt worden.

De belangrijkste functies op een rijtje
Een digitale welkomgids opent een wereld van mogelijkheden.
Gemakkelijke en snelle toegang
Geen login of download nodig. De welkomgids kan eenvoudig op de smartphone vastgepind worden zoals een app. Bovendien zien gebruikers alle updates die wij doorvoeren op het moment dat deze live gaan.
Duidelijke info met foto en video
Alle praktische informatie zoals tips bij aankomst, het gebruik van het koffieapparaat en de wellnessruimte, wegwijs in de omgeving, enz… alles duidelijk in kaart gebracht aan de hand van foto en video.
Op elk apparaat
De welkomgids is niet alleen geschikt voor smartphone maar werkt eveneens op desktop, laptop en tablet. Wenst u toch een gedrukte versie, ook dat kan in PDF formaat!
Powered by QR
Een gepersonaliseerde QR code met uw logo wordt door ons aangeleverd in verschillende formaten samen met uw digitale welkomgids. U kan de code gebruiken in al uw communicatie.
Geen netwerk?
Ook offline werkt de gids. Het heet Progressive Web App technologie, of kortweg PWA. Het ziet eruit en functioneert als een native app, met offline toegang.
Meertalig
Pas de problème! Met onze geavanceerde meertalige optie heeft u volledige controle over een correcte en professionele vertaling in het Nederlands, Engels, Frans, Duits, Italiaans, Portugees enz…
Instructies met QR code
Hoe werkt de sauna? Geen zoekwerk naar instructies in de gids. Aan de hand van de QR code wordt uw gast doorverwezen naar de instructies in de gids. Handig toch!
Zet uw bedrijf in de spotlight!
Herkenbaarheid is belangrijk voor elke onderneming, ook de uwe! De welkomgids wordt op maat ontworpen met eigen logo en kleuren, alles passend bij uw huisstijl.
Toch nog twijfels? Er zijn nog meer voordelen!
Insider tips delen met uw gasten
Met de Google Places-integratie kan u al uw persoonlijke aanbevelingen bundelen. Voeg uw best bewaarde geheimen toe, zoals favoriete restaurants, toeristische attracties en meer.
Extra’s aanbieden
Met de gids heeft u de perfecte timing gevonden om vooraf uw extra aanbod nog eens in de verf zetten. U kan zelfs een paar dagen vooraf een QR code doorsturen met een directe verwijzing naar deze pagina in de digitale gids.
Delen onder gasten
Gasten kunnen op verschillende manieren uw gids delen, handig bv. wanneer een groep een vakantiewoning huurt of wanneer iemand uw accommodatie wil aanbevelen bij vrienden.
Hyperlinks en interne links
U kan oneindig veel doorlinken en dit zowel in de gids zelf als extern. Denk bijvoorbeeld aan een link met een pagina op uw website, met toeristische diensten, met activiteiten zoals bv. fiets- en wandelroutes…
Voor wie biedt een mobiele welkomgids voordelen?
Als gasttevredenheid en een professionele aanpak uw topprioriteit zijn, dan is dit een slimme investering.
Kies uw type accommodatie of service voor meer info.

Vakantiewoning
Laat ingewikkelde handleidingen en de heen en weer communicatie uw gasttevredenheid niet saboteren. Zorg ervoor dat uw gasten goed geïnformeerd aan hun vakantie kunnen beginnen.

B&B
Gasten vertroetelen doet u met plezier maar als multitasker heeft u niet altijd de tijd hiervoor. Start met het pamperen van uw gasten nog voor ze toekomen en uw 5* reviews zijn verzekerd!

Hotel
Repetitieve vragen vergen veel van de tijd en energie van u en uw personeel. Geef antwoord nog voor uw gasten toekomen! Uw gasten zullen zich welkom voelen en zorgeloos overnachten, en u scoort hoog op gasttevredenheid.

Aparthotel
Geef antwoord op veelgestelde vragen over reiniging, algemene service, maaltijdservice, gebruik van de wellness, boodschappen doen, de omgeving verkennen… nog voor uw gasten toekomen! Zorg dat uw gasten zich snel thuis kunnen voelen.

Camping
Voorbij zijn de dagen van de kampeerdersvragen. Zorg voor efficiënte camper communicatie. Verlies geen tijd aan de receptie met alles uit te leggen. Ook kampeerders willen snel naar hun standplaats bij aankomst!

Vakantiepark
We weten dat u veel ballen in de lucht houdt – laat ons er eentje uit handen nemen. Weg met tijdrovende vragen die uw team belasten en weg met gedateerde praktische info. Onderscheidt u van de rest met duidelijke informatie!