UPDATE COMMUNICATIE TOOLS

UPDATE COMMUNICATIE TOOLS

ZONDER ZORGEN JE ONLINE AANWEZIGHEID VERSTERKEN

MET EEN ALL IN ONE PAKKET


Dankzij dit pakket heb je in een mum van tijd een professionele uitstraling dat bovendien via elk communicatie kanaal herkenbaar is.
VOORDEEL : Geen uren bezig zijn om dit alles zelf uit te werken maar wel snel alles online én vanaf nu alles zelf te beheren!

1. NIEUWSBRIEVEN VERSTUREN
Opmaak template in huisstijl in Mailchimp
Importeren van klantenlijst
Integratie inschrijving via website

2. GOOGLE+ BEDRIJFSPAGINA
Opmaak header
Aanvragen code om online te verschijnen
Aanmaak review pagina
Met een actieve G+ pagina word je beter gevonden in de zoekresultaten (gratis SEO!)

3. FACEBOOK BEDRIJFSPAGINA
Opmaak header
Integratie van knoppen (contact, bericht, nieuwsbrief…)
Integratie in de website

+ GRATIS VRIJBLIJVENDE TRAINING : AL DEZE COMMUNICATIE TOOLS ZELF BEHEREN
Gedurende 1/2 dag oefenen en extra advies krijgen zodat je zelf alles kan beheren

PRIJS : € 600 (met KMO Portefeuille, prijs enkel geldig indien in bezit van BTW-nummer)

Interesse?

Bel of mail me! Kristel
016 22 00 88

PROFESSIONELE NIEUWSBRIEF

PROFESSIONELE NIEUWSBRIEF

WAAROM IS E-MAIL MARKETING ZO BELANGRIJK.


Een belangrijk communicatiemiddel binnen Online Marketing is e-mail marketing, m.a.w. het versturen van een NIEUWSBRIEF. Je hebt verschillende manieren om een professionele nieuwsbrief op te stellen, wijzelf gebruiken MAILCHIMP of SENDINBLUE, maar er zijn er nog meer.

Waarom Mailchimp of Sendinblue? je kan eenvoudige connecties leggen met je website en een aantal dingen automatiseren.

Hier zijn 2  belangrijke zaken die we in gedachte moeten houden bij het opmaken en versturen van een nieuwsbrief:

Inhoud :

Zorg er ten allen tijde voor dat hetgeen je vertelt interessant is of kan zijn voor de lezer. Maar omdat te doen moet de eerste blik van de e-mail al interessant zijn. En dat is heel vaak het onderwerp. Maak het onderwerp persoonlijk gericht en dien een oplossing aan voor een specifiek probleem.  Bv. 3 tips om een betere nieuwsbrief te versturen is beter dan “Hoe verstuur je een nieuwsbrief”.

Frequentie :

Dat is altijd een moeilijke… Moet dit 1 keer per week of 1 keer per maand? Vaak hangt dit af van de doelgroep. We raden toch aan om 1 keer per maand een gerichte nieuwsbrief te versturen. Maar nogmaals: met relevante content. Om te vermijden dat de frequentie daalt kan je een kalender opstellen met content, zo vermijd je dat je de zaken vooruit gaat schuiven.

 

Account opzetten
Opmaak van een template in je huisstijl
Lijstconfiguratie (personalisatie) uitvoeren
Adressen importeren
Aan- en afmeldprocedures opstellen
Prijs : € 150

Excl. abonnement bij Mailchimp of Sendinblue