ONLINE COMMUNICATIE BEHEER
HET TOERISTISCH SEIZOEN STAAT VOOR DE DEUR… ! GEEN TIJD OM JE FACEBOOKPAGINA WEKELIJKS BIJ TE WERKEN OF JE NIEUWSBRIEF TE VERSTUREN, GEEN NOOD, WIJ DOEN HET GRAAG VOOR U!
Als eigenaar van een hotel of b&b ben je tijdens het seizoen voornamelijk bezig met je gasten en het veldwerk dat daar bij te pas komt. En dat is op zich al een serieuze klus. Maar je moet als ondernemer vooruit denken, denken aan de periode(s) dat het misschien iets rustiger zal zijn. Daarop moet je je communicatiestrategie instellen. Het bedenken van goede teksten en een pakkende titel, het zoeken naar gepaste foto’s, het opmaken van een mooi design dat je (potentiële) gasten aanspreekt hoort hierbij. Alleen moet je hiervoor tijd, kennis en de nodige goesting hebben. Want ja, hoe ging dat ook al weer die nieuwsbrief versturen?
ONLINE COMMUNICATIE VIA SOCIALE MEDIA EN NIEUWSBRIEVEN… DE AANHOUDER WINT!
Dankzij een online communicatiestrategie kan u een rode draad creëren doorheen uw online communicatie zodat u een eenduidige boodschap naar uw doelgroep kunt overbrengen via verschillende kanalen. Door uw boodschap via meerdere kanalen te verspreiden en regelmatig te herhalen , kan u deze versterken!
Heel wat mensen zoeken eerst online informatie op als ze een reis willen plannen. Niet of onvoldoende online aanwezig zijn zorgt voor gemiste kansen! Zorg dus voor een goede online zichtbaarheid.
Waarmee kunnen wij u helpen? Wij ontwikkelen een professionele nieuwsbrief en houden uw content up to date via verschillende kanalen. Bekijk hieronder de mogelijkheden :
Interesse? Neem contact op
Kristel Peeters
T. 0032 (0) 16 22 00 87
Mail