Diensten> Office support

Onze office service :

 

1. uw communicatie en gastenbestand altijd up2date

Is het up2date houden van communicatie ook zo’n klus waar u niet toe komt of onvoldoende tijd kan aanbesteden? Toch is het belangrijk om op regelmatige tijdstippen met uw (potentiële) gasten te communiceren. Facebook, Instagram, Linkedin, nieuwsbrief, uw website, bedrijfspresentaties…wij beheren het allemaal voor u! Inclusief fotografie! 

 

2. bent u van plan om een aankoop te verrichten en wenst u tijd en geld te besparen …

… maar ziet u het bos door de bomen niet of heeft u gewoonweg geen tijd om uit te pluizen wat nu de ‘best buy‘ is? Wij adviseren u graag! Door onze specialisatie en vakkennis kan u sneller en efficiënter beslissingen nemen en de juiste aankoop verrichten.

In de praktijk betekent dat het volgende stappenplan :
1. de behoefte beschrijven
2. een selectie maken van mogelijke leveranciers
3. een productselectie maken
4. binnenkomende aanbiedingen vergelijken op criteria zoals technologie, prestaties, prijs, service, waardebehoud en na-service
5. indien nodig prijsonderhandelingen leiden
6. een aankoopbeslissing nemen
7. orderverwerking (order opstellen, bewaking van de leverdatum)
8. de goederen in ontvangst nemen
9. indien nodig, klachtenafhandeling (bv. garantieclaims afdwingen)

 uw opdracht
⇒ opdrachten van SmartMoves

Bij ons kan u rekenen op een professionele ondersteuning zodat u TIJD EN GELD kan besparen!
Interesse, contacteer ons voor meer info of een offerte.

Kristel Peeters
T. 016 22 00 87
mail