Diensten> Inkoopadvies

Bent u als hotelier of b&b eigenaar van plan om een aankoop te verrichten en wenst u tijd en geld te besparen …

… maar ziet u het bos door de bomen niet of heeft u gewoonweg geen tijd om uit te pluizen wat nu de ‘best buy‘ is? Wij adviseren u graag! Door onze specialisatie en vakkennis kan u sneller en efficiënter beslissingen nemen en de juiste aankoop verrichten.

In de praktijk betekent dat het volgende stappenplan :

 

1. de behoefte beschrijven

2. een selectie maken van mogelijke leveranciers

3. een productselectie maken

4. binnenkomende aanbiedingen vergelijken op criteria zoals technologie, prestaties, prijs, service, waardebehoud en na-service

5. indien nodig prijsonderhandelingen leiden

6. een aankoopbeslissing nemen

7. orderverwerking (order opstellen, bewaking van de leverdatum)

8. de goederen in ontvangst nemen

9. indien nodig, klachtenafhandeling (bv. garantieclaims afdwingen)

 

 

uw opdracht

⇒ opdrachten van SmartMoves

Met SmartMoves kan u rekenen op een professionele inkoopstrategie en TIJD besparen!

Heeft u vragen! Contacteer me voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek.
Kristel Peeters
+32 (0)16 22 00 87

 


Smart Moves bvba Nieuwstraat 28 – 3360 Korbeek-Lo T. +32 (0)16 22 00 87 E. kristel